O nas

Prof. dr hab. inż. Magdalena GRĘBOSZ-KRAWCZYK

Badaczka, dydaktyk i specjalistka ds. marketingu. Kierownik Zakładu Marketingu na Politechnice Łódzkiej. Swoje badania koncentruje na zagadnieniach zarządzania marką ze szczególnym naciskiem na kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych oraz branding nostalgiczny. Autorka ponad 150 publikacji naukowych. Kieruje projektami badawczymi finansowanymi przez MNiSW, MEiN, NCN, NAWA, czy Ambasadę Republiki Francuskiej w Polsce. Stypendystka programu im. Bekkera. Odbyła kilkanaście staży naukowych. Visiting professor na uczelniach zagranicznych we Francji, Finlandii i na Słowacji. Prywatnie wielbicielka kryminałów, dalekich podróży, planszówek i malutkich yorków.

Prof. dr hab. Agnieszka BARUK

Profesor w Instytucie Marketingu i Zrównoważonego Rozwoju na Wydziale Organizacji i Zarządzania. Naukowo, badawczo i dydaktycznie zajmuje się współczesnymi koncepcjami marketingu na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych, zwłaszcza eksponującvmi kluczową rolę nabywcy finalnego jako ważnego partnera w relacjach z przedsiębiorstwami i innymi oferentami. Szczególnie interesuje się wspólnym kreowaniem wartości marketingowych przez nabywców i przez oferentów w ramach prosumpcji. Jest członkiem wielu rad programowych czasopism i konferencji naukowych w Polsce i za granicą. Uwielbia dobrą literaturę historyczną, wysokogórskie krajobrazy i pasjonujące rozmowy z przyjaciółmi.

Prof. dr hab. Jacek OTTO

Profesor w Instytucie Marketingu i Zrównoważonego Rozwoju na Wydziale Organizacji i Zarządzania. Jego zainteresowania naukowo badawcze obejmują zarządzanie relacjami z konsumentami i innymi uczestnikami rynku, kreowanie wartości dla klienta i interesariuszy firmy, procesową analizę działań marketingowych w kontekście marketingu relacji. Jest autorem około 260 artykułów oraz kilku monografii poświęconych marketingowi.

Dr Mirella BARAŃSKA-FISCHER

Adiunkt (w grupie pracowników dydaktycznych), zatrudniona w Instytucie Marketingu i Zrównoważonego Rozwoju na Wydziale Organizacji i Zarządzania PŁ. Autorka ponad 80 publikacji naukowych z zakresu marketingu i zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie. Z pasją wykonuje zawód nauczyciela akademickiego jako misję kształcenia młodego pokolenia. Lubi innowacje produktowe o praktycznym zastosowaniu, uwielbia podróże oraz kwiaty polne.

Dr Kamil LUBIŃSKI

Doktor nauk o zarządzaniu i jakości, pracownik naukowo-dydaktyczny w Instytucie Marketingu i Zrównoważonego Rozwoju na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Absolwent kierunków „Linguistics for Business” na Uniwersytecie Łódzkim i „Management” na IFE. Autor anglojęzycznych publikacji naukowych skupiających się wokół tematyki nostalgicznego pozycjonowania marki, ze szczególnym zainteresowaniem dla tego zjawiska marketingowego na rynku gier i zabawek. Lubi muzykę latynoamerykańską, jest miłośnikiem twórczości Tolkiena i wieloletnim fanem „Gwiezdnych Wojen”.

Dr inż. Aleksandra MAKOWSKA

Dydaktyk skoncentrowany na odpowiedzialnym działaniu biznesu. Prawie 30 lat pracy w Politechnice Łódzkiej to wynik zainteresowania marketingiem, jakością i społeczną odpowiedzialnością biznesu oraz zrównoważonym rozwojem. Opiekun Koła Naukowego Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, popularyzator zrównoważonego podejścia do życia. Lubi prace ręczne i kryminały.

Dr inż. Dagna SIUDA

Adiunkt w Instytucie Marketingu i Zrównoważonego Rozwoju na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Absolwentka kierunków „Business & Technology i „Management” na International Faculty of Engineering PŁ. Jej zainteresowania badawcze obejmują zagadnienia zarządzania marką i kreowania jej wizerunku, komunikacji marketingowej w social mediach oraz marketingu doświadczeń. Autorka polsko- i anglojęzycznych publikacji naukowych, regularnie prezentuje wyniki badań na zagranicznych i krajowych konferencjach naukowych. Kieruje i uczestniczy w projektach finansowanych przez NCN i MNiSW. Prywatnie uwielbia podróże, kryminały, puzzle, flamenco oraz kocha pieski.

Dr hab. Małgorzata KOSZEWSKA, profesor uczelni

Pracuje na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej, na którym kieruje Instytutem Marketingu i Zrównoważonego Rozwoju. Jej zainteresowania naukowe dotyczą zachowań konsumentów w obliczu wyzwań zrównoważonego rozwoju i gospodarki cyrkularnej. Zajmuje się także metodami konsumenckiej oceny jakości. Nieustannie stara się znaleźć złoty środek między subiektywnym, często emocjonalnym spojrzeniem konsumenta, a twardym, obiektywnym spojrzeniem inżynierów i technologów. Głęboko wierzy, że te dwa światy powinny ze sobą współpracować, jeśli tworzone rozwiązania technologiczne mają odnosić sukcesy rynkowe i być „zrównoważone“. Kierowała oraz realizowała wiele projektów z zakresu zrównoważonej produkcji i konsumpcji. Jest również inicjatorem powołanej na Wydziale Zarządzania i Inżynierii Produkcji, międzynarodowej grupy badawczej „Sustainability & Circularity Research Team“ oraz członkiem Rektorskiego Zespołu ds. Zrównoważonego Rozwoju.

Dr inż. Iwona WILK

Marketingowiec, adiunkt w Instytucie Marketingu i Zrównoważonego Rozwoju na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej. W swojej działalności naukowej i dydaktycznej zajmuje się problematyką komunikacji marketingowej, marketingu ekologicznego, relacyjnego i wizerunku przedsiębiorstw.